Järjestöhuone Linkki

Psykiatriatalon järjestöhuone-hankkeen tavoitteena on tukea psykiatrian avo- ja sairaalatoiminnan asiakkaiden ja heidän läheisten osallisuutta sekä toimintakykyä. Konkreettisena toimena hankkeen aikana käynnistetään ja koordinoidaan psykiatrisen talon järjestöhuoneen toiminta. Järjestöhuoneesta saa tietoa järjestön tarjoamista matalan kynnyksen toiminnoista, ryhmistä, harrastusmahdollisuuksista sekä työllistymistä tukevista toiminnoista. Kohderyhmällä on mahdollisuus saada kokemusasiantuntijan tai tukihenkilön tukea järjestöhuoneen kautta. Psykiatrisen talon järjestöhuone on uusi mahdollisuus lisätä toimintaa PKSSK:n psykiatrian osastojen ja järjestöjen välillä. Hanke toteutetaan 1.5.2016-31.10.2017.

Olemme avanneet nyt Linkin yhteyteen Olohuoneen, joka on matalan kynnyksen oleskelutila. Järjestämme tilassa erilaista toimintaa ja tarjoamme Olohuoneen kävijöille kahvit/teet arkisin klo 10-14. Tervetuloa!

Linkissä tapahtuu

Linkin omat kotisivut