Kotikartanon tilat

Kotikartanoyhdistyksen tilat sijaitsevat aivan Joensuun ydinkeskustan vuonna 1915 rakennetussa Piparkakkutalossa (Kauppakatu 34, 80100 Joensuu).

Yhdistyksen tiloista löytyy erikokoisia kokoushuoneita sekä it-tila järjestöjen käyttöön. Lisäksi tiloistamme löytyy rajallinen tila arkistokäyttöön. Isompien kokoustilojen varusteluun kuuluu videotykki sekä pienimuotoiset keittiötilat joista löytyvät kahvin- ja vedenkeitin, jääkaappi, mikro, kahviastiastoja sekä muita tarjoiluastioita. Alakerran kokoustilan keittiötilan yhteydessä löytyy myös liesi.

Valitettavasti toimipisteessämme ei ole hissiä. Talon esteettömyysasioita selvitetään parhaillaan.

Tilamme on käytettävissä jokaisena viikonpäivänä Kotikartanoyhdistyksen jäsenille, muille tilojen käyttö on mahdollista arkisin klo:8-16.00 välisenä aikana.

Tilojamme vuokrataan vain järjestöille ja säätiöille.

Tilavarauksien hinnat

Kotikartanoyhdistyksen jäsenille:

Alle 4 tunnin kertavaraus - sis. vuosittaiseen jäsenmaksuun

Yli 4 tunnin kertavaraukset - 30€/tila,

Koko talon varaus (yli 4h) - 50€/kerta

Muille varaajille:

Alle 4 tunnin kertavaraus - 30€/tila

Yli 4 tunnin kertavaraukset - 50€/tila

Tilaesittelyt

Alakerran kokoustila

Tunnelmallinen alakerran kokoushuone on ideaalinen kokoustila 10–15 hengen ryhmille. Tila on eteiseen avautuva (näköesteenä verho), talon vanhaa tunnelmaa henkivä ja sen yhteydessä sijaitsee keittiötila. Alakerran kokoustilan välittömässä yhteydessä sijaitsee myös esteetön inva-wc.

Yläkerran kokoustila

Yläkerran kokoustila on tiloistamme suurin ja tarjoaa kokousmahdollisuuden noin 25 hengelle. Laajaan kokoustilaan voi järjestää isomuotoisen kahvitilaisuuden vaivattomasti tai se sopii useimpien toimijoiden kohtaamispaikaksi. Kokoustilan yhteydestä löytyy pieni keittiö.

Neuvottelutila

Neuvottelutila on kompakti, maksimissaan 10 hengen kokoustila. Neuvottelutila on nimensä mukaisesti loistava pienimuotoisten kokousten tai koulutusten järjestämiseen, joissa suuria tarjoiluja ei tarvita. Poikkeuksellisesti muista kokoustiloista, neuvottelutilan yhteydessä ei ole keittiötilaa.

It-huone

It-tilassa sijaitsee tietokoneita, joita järjestöt voivat käyttää omien toimintojensa edistämiseen.

Arkistohuone

Toimipisteessämme sijaitsee pieni arkistohuone.

Lisätietoja:

Järjestökoordinaattori