Ylimääräinen uutiskirje 4/2020

Kotikartanoyhdistys ry on julkaissut uuden uutiskirjeen koskien Koronaviruksen vaikutuksista Kotikartanoyhdistys ry:n toimintaan. Uutiskirje on luettavissa nettisivuiltamme klikkaamalla tätä linkkiä.

Koronavirustilanne muuttuu Suomessa koko ajan. Suomen hallitus ja tasavallan presidentti yhteistoiminnassa laativat eilen (16.3.2020) toimenpidelinjaukset poikkeusolojen vuoksi. Toimenpidelinjauksissa yhtenä kohtana todetaan:

”Suljetaan valtion ja kuntien museot, teatterit, Kansallisooppera, kulttuuritalot, kirjastot, kirjastoautot, Kansallisarkiston asiakas- ja tutkijasalipalvelut, harrastustilat ja –paikat, uimahallit ja muut urheilutilat, nuorisotilat, kerhotilat, järjestöjen kokoontumistilat, vanhusten päivätoiminta, kuntouttava työtoiminta ja työkeskukset. Suositellaan yksityisen ja kolmannen sektorin toimijoiden sekä uskonnollisten yhteisöjen toimivan samoin.”

Tästä syystä:

1. Suljemme Piparkakkutalon toiminnalta tästä hetkestä lähtien 13.4.2020 saakka.

2. Kaikki tälle aikavälille tehdyt tilavaraukset ovat peruttuja ja tiloja ei tule käyttää.

Olemme työntekijöinä edelleen työn äärellä normaalisti arkipäivisin ja teitä varten. Ohjaamme, konsultoimme ja autamme teitä mielellämme etäyhteyksien kautta.

Saatte meidät kiinni:
  • puhelimella soittamalla
  • tekstiviestillä
  • WhatsApp sovelluksella
  • sähköpostilla
  • Teams -kokouksella
  • Teams -chatilla.

Sähköiset tukimuotomme ja-palvelumme ovat käytössä.

Tiedotamme mahdollisista muutoksista ja toivomme teidän ottavan sähköiset viestintäkanavamme seurantaan:

Yhdessä enemmän, etäyhteyksinkin!

[Tilanne päivitetty 17.3.2020]